Forum Enterso - oprogramowanie Adder AdMailer CodeCleaner itp.: Jestem początkujący i mam kilka pytan written by dydy

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Jestem początkujący i mam kilka pytan

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   dydy Ikona

• Użytkownik Enterso
  • PipPip
  • Grupa Użytkownicy
  • Postów 50
  • Rejestracja 28-styczeń 10
  • Gadu-gadu:5143228

Napisano 28 styczeń 2010 - 22:09

Witam
Mam kilka pytań odnośnie systemu adder7. Jest to pierwszy adder jakiego używam tak ze nie mam porównania do poprzednich wersji. Do tej pory pracowałem na dodawarka.... tu nie wymienię :)
Po przejrzeniu forum, pomocy i własnym siedzeniem nad tym systemem od kilku dni nie znalazłem odpowiedzi na:
1. kodowanie - jak ustawić danemu katalogowi w jakim kodowaniu ma mu się zapisywać wpis, jeżeli sie nie ustawia to czy adder sam powinien konwertować wpis na kodowanie danego katalogu. Na chwilę obecna dodaje z kodowaniem utf-8 do katalogów z kodowaniem iso-8859-2 i wychodzą krzaczki
2. czy katalogi na liście posiadają gdzieś spis kategorii jakimi dysponują ew spis kategorii se wszystkich katalogów podgrupowane z ilościami?
3. po dodaniu 20 wpisów chciałem znaleźć: listę katalogów do których zostały dodane wpisy, listę katalogów do których były dodane wpisy ale nie został odczytany kod obrazkowy tak żeby go dało się ręcznie wpisać, listę katalogów do których próbowano dodać wpis ale już tam wpis był,
4. po co są użytkownicy szt. 5? rozumiem że do rejestracji na phpbb, wordpres itp. W takim razie czy oni rejestrują się z adresem 1 strony jaka dodam czy dla każdego projektu jest osobna pula użytkowników?

to z moich zapytań
i taka przyuważona rzecz
jak ustawiłem wpis na 20 na dzień a udało mu się dodać tylko 19 wpisów to w następnym dniu nie ma 0/20 tylko 19/20 i za cały dzień dodaje tylko 1 wpis

PS.
Być może są to rzeczy niepotrzebne nikomu ale zależy mi na chociaż pkt1 bo śmieci mi się dodają zamiast wpisów

pozdrawiam